Gdzie i kiedy?
Bar Czysty
ul. Bogusława X 8, Szczecin
czwartek, 3 kwietnia 2014, 15:30
Za ile?
wstęp wolny
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematyką social media, marketingu i rozwoju osobistego na 7. Czwartek Social Media. Nasz cykl imprez to ciekawe prelekcje i możliwość nawiązania inspirujących znajomości.

AGENDA:
17:30 - 17:50 Konrad Gaweł - "Dlaczego warto myśleć o rozwoju w perspektywie globalnej i jak tego dokonać. Czy Startupy mają swoje 5 min w Szczecinie?"
18:00 - 18:30 Marta Siek - "(Nad)waga hasztaga - subiektywny przegląd hashtagów na Twitterze z subtelnym PR-owym zacięciem"
18:30 - 18:45 Przerwa na uzupełnienie płynów
18:45 - 19:20 Artur Roguski - "Content marketing - chwilowa moda czy przełom w komunikacji?"
20:00 - networking

Prelegenci:
Konrad Gaweł
- Kiedyś chciał zostać gwiazdą rocka, ale okazało się, że przydatna do tego jest umiejętność śpiewania. Postanowił wtedy zacząć pomagać innym spełniać ich marzenia. Stąd wzięła się pasja do Startupów, które wspiera od 6 lat. Początkowo zarządzając projektami z obszaru finansowania startupów, następnie prowadząc inkubatory przedsiębiorczości. Teraz kolejnym wyzwaniem jest akcelerator Business Link w Szczecinie i stworzenie w tym mieście społeczności Startupowej.

Marta Siek - Spec od strategicznej komunikacji w Grupie Allegro. Jako orędowniczka mediów społecznościowych udziela się też w WOŚP i projekcie Poznań I Love You. Po studiach w Chinach została jej fascynacja chińską technologią i umiejętność odczytywania tatuaży. Ma słabość do cappuccino i głosu Maynarda Keenana.

Artur Roguski - Jego przygoda z marketingiem online oraz social media rozpoczęła się w Ogilvy Interactive w Warszawie. Ponad rok doświadczenia w najlepszej agencji interaktywnej roku 2011 według Marketing & More ukształtowało jego pogląd na to, czym są media społecznościowe i jaka jest ich siła w kampaniach 360. Obecnie pełni obowiązki dyrektora ds. rozwoju mediów elektronicznych w magazynie branżowym "Brief".

Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mamy sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą.

Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy, ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.

Formuła?
Najpierw 15-20 minut na zaopatrzenie się w piwo lub drinka. Potem 2-3 prezentacje po 20-30 minut.